Unos dias mas..! - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Unos dias mas..! - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Unos dias mas..!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

20 April 2011 | Peru, Huaraz

Lieve allemaal,

Nog even en het is weer zover: een nieuwe reis, een nieuw avontuur en daarmee een nieuwe ervaring..!
Veel is er veranderd de afgelopen tijd en nu is het dan zover: in Peru zal ik ondervinden of ik de juiste keuzes heb gemaakt. Dat het een bijzonderde en mooie tijd gaat worden, staat sowieso vast!
As zaterdag vertrek ik voor 6,5 maand terug naar Huaraz, dé bergstad in het Noorden van Peru, midden in de Cordillera Blanca, midden in de Andes!
Afgelopen januari heb ik me al even mogen vergapen aan de pracht en praal van deze omgeving (zie voor meer info mijn blog hiervoor!) en mag ik me gelukkig prijzen dat er nu een toeristisch project is, waar ik op mag gaan afstuderen..!! : )
Onwijs veel nieuwe dingen komen er straks op me af en dat maakt het heel spannend!

Sowieso staan er, naast het afstudeerproject, al een paar ontzettend mooie gebeurtenissen op de planning waar ik helemaal blij van worden kan: zo staat er al een tripje naar een deel van de Inca Trail op de planning(!), mag ik mee de jungle in(!), mag ik waarschijnlijk een aantal tours gaan begeleiden(!) en hoop ik in oktober ook zelf het wonderlijke Machu Picchu te kunnen bewonderen, net als de Nazca-lijnen, het Titicacameer en wie weet wat nog meer..! :D

Ik hoop jullie hierover nog vele mooie berichten (de een wat langer dan de ander waarschijnlijk ;) ) te kunnen sturen en ik hoop dat jullie ze (weer) met veel plezier zullen en kunnen lezen. Alle berichtjes zijn welkom en voor degenen die langs willen komen: doen! : )

In november kom ik terug, hoop ik te slagen en dan is het reden voor een feestje..! Want wéér zal ik mijn verjaardag niet in Nederland vieren ;)

Maar dat duurt nog even (alhoewel de tijd vast veels te snel zal gaan!), eerst ga ik genieten van wat komen gaat en uitkijken naar héél veel moois!! Ik ben er klaar voor, alles voelt goed en ik kan dan ook niet wachten om te gaan..! : )

Succes voor alle afstudeerders in het algemeen en voor ieder ander (en de afstudeerders natuurlijk ook!) hoop ik dat het een mooie zomer worden gaat met, ondanks het werk, veel terrasjes, (rosé)biertjes, bbq’s, festivals en leuke vakanties..! Geniet ervan!

Mijn volgende bericht zal ik sturen vanaf minstens 3000 meter hoogte in de Andes!!

Veel liefs y un beso grande,
Agnes

  • 20 April 2011 - 21:07

    Corné Van Den Bor:

    Succes Agnes! Zet hem op! XX

  • 20 April 2011 - 21:41

    Kristy :

    jeetje Daar gaat ze weer hoor ;) super snel ineens!!!
    geniet er heeeeel hard van en ik zal je verhaaltjes tuurlijk weer volgen!
    xx

  • 20 April 2011 - 21:58

    Kevin Feyth:

    Hej Agnes,

    Ik zie dat je weer een nieuw avontuur tegemoet gaat.
    Het ga je goed. veel plezier!

    Groetjes,
    Kevin

  • 21 April 2011 - 05:24

    Jante:

    Hola!
    Ik ga je natuuurlijk volgen :)
    Een hele fijne tijd gewenst en dat feestje houd ik je aan! ;)
    Heel veel plezier chica!
    Liefss!

  • 21 April 2011 - 05:44

    Irene De Groof:

    ik wens je een ongelofelijke reis en hou het veilig ik zal je reisverslag met plezier volgen veel geluk en geniet er van xxx

  • 21 April 2011 - 07:34

    Melanie:

    Hey Agnes,
    Uiteraard zal ik af en toe eens een kijkje nemen op je waarbenjij, want ben natuurlijk wel heel erg benieuwd hoe het je daar zal vergaan. Hoop voor je dat je een ont-zet-tend leuke tijd tegemoet gaat. Daar twijfel ik bijna niet aan, want ook ik weet natuurlijk hoe je daar weg kan dromen bij de aanblik van de bergen e.d. Doe Guido de groetjes en tot de volgende blog!
    Succes, maar nog veel belangrijker: Geniet ervan! x Melanie

  • 21 April 2011 - 09:04

    Marko:

    Aaai Agnes!!
    Estoy tan celoso de tí chica! Comó arreglaste eso? Qué bueno. Ahora cada día estoy sentando en una oficina en Holanda.

    Te deseo mucha suerte con tu tesis y todo...Disfrute!

  • 21 April 2011 - 11:27

    Lieke:

    Jazeker, daar gaat ze weer....!! Super vet! Heel gaaf dat je de uitdaging weer aangaat! Ik wens je dan ook heel veel plezier, succes en geluk!

    Ik houd je belevenissen in de gaten...!

    Xxx

  • 21 April 2011 - 16:13

    Tamarah:

    We gaan je weer missen Agnes!
    Maar met een leuk feestje voor ogen in november komt alles goed ;-)!!
    Heel veel plezier en jij natuurlijk ook succes met afstuderen! xx

  • 21 April 2011 - 16:46

    Koby:

    Hoi Agnes zo dat gaat weer een giga belevenis worden je en ben reuze benieuwd hoe het deze keer weer gaat verlopen ik wens je alle succes die je maar nodig hebt om je afstudeer reis tot een goed einde te brengen,ik ga je weer gezellig volgen,alvast een hele goede reis en tot later
    groetjes Koby

  • 21 April 2011 - 19:30

    Marga:

    Lieve Agnes

    Wij wensen je heel veel plezier en geluk daar in Peru, geniet er van, maar dat gaat je lukken, dat weten we gewoon.
    Vanaf deze plek in ons mooie Nederland wensen je alle goede dingen toe, en laat veel van je horen over al de dingen die je daar gaat beleven.

    En denk erom, probeer je zaterdag niet te verslapen he? haha

    Liefs Marga

  • 22 April 2011 - 10:38

    Thea Pra:

    enig enig dat je dit doe ,sterkte

  • 22 April 2011 - 16:45

    Aad:

    spannend he zo vlak voor vertrek
    en al die voorbereiding....
    in elk geval het allerbeste
    y un beso muy muy grande muchacha!
    demasiado corazon...il amigo alto -

  • 23 April 2011 - 18:47

    Mama Hier!!:

    Je zit nu nog in de wolken, letterlijk dan, nog een paar uur en je bent er, in PERU, dan kan het grote genieten beginnen, niet alleen genieten, ook bezig gaan met je afstudeerproject, spannend allemaal, en wie weet, een groot feest bij terug komst, ;-D, heel veel plezier en succes, XXXmamaus

  • 24 April 2011 - 11:19

    Simon:

    Hi Agnes,
    Vrolijk Pasen! Do good work, moreover have a great time and Vaya con dios,
    Simon

  • 26 April 2011 - 19:53

    Suzanne:

    Haai Agnes!

    Natuurlijk ga ik weer met veel plezier al je verhalen lezen. Geniet ervan en ik weet zeker dat je doet wat voor jou het beste voelt! You go girl! Geniet ervan :-)

    Liefs Suus

  • 27 April 2011 - 09:20

    Marianne:

    Hey Agnes,
    was je helemaal vergeten te smsen zaterdag...druk..druk.
    Ik hoop dat je een supertijd zult gaan hebben en zolang alles vor jou goed voelt, is het goed!! We houden contact!
    Liefs

  • 11 Mei 2011 - 19:11

    Jolanda:

    Haai wicht,
    Ben je alweer 2,5 week weg?!
    Dat gaat best snel, voor de mensen die je missen is het misschien leuk dat de tijd snel voorbij gaat. ik hoop dat het voor jou wat langzamer gaat en dat je veel mag zien, leren en genieten. Heb je al een mobiel nummer? Anders mail ik je daar wel even over. Heb ook een facebook account aangemaakt ;-) Nou voorzichtig en tot lezens..
    Liefs Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Huaraz

Voy a.. Peru!

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2011

Kan het nog spannender..? : )

11 Juli 2011

La selva y mas..!

07 Juni 2011

Por fin, un mensajito..! ; )

20 April 2011

Unos dias mas..!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 47783

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: