Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona! - Reisverslagen van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona! - Reisverslagen van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

Lieve vrienden en familie,

Het is weer zover, een nieuw avontuur en een nieuw hoofdstuk in mijn waarbenjij.nu gaan beginnen..!
Nouja, bijna dan, want het is nog geen 12 april!

Maandag 12 april vertrek ik namelijk voor 5,5 maand naar het mooie, warme en spectaculaire... Barcelona!!

Het is de stad waar ik mijn stage zal gaan lopen bij Baja Bikes Barcelona (www.bajabikesbarcelona.com) en waar ik namens hen groepen ga rondbegeleiden op jawel... de fiets..! :D
De hele stad zal ik doorkruisen en over de historie, feitjes en alle bezienswaardigheden weet ik straks alle ins&outs..!
Tenminste, dat is de bedoeling ;)
Maar, ik heb niet voor niets voor deze stage gekozen, dus dat zit he-le-maal goed!

Ik heb er zin in! Vooral om de stad te ontdekken en dan zit ik bij Baja Bikes natuurlijk prima :D

Voor een ieder die het leuk lijkt, hou ik op deze site bij wat ik allemaal meemaak! En wat mij leuk lijkt, is als jullie mij op deze site op de hoogte houden van jullie belevenissen..! ;)
Veel foto's kan ik niet beloven, want het duurd helaas een eeuwigheid er een paar te uploaden, maar ik zal het zeker proberen!

Mocht er nu spontaan een stedentrip naar Barcelona bij je te binnen schieten, dan ben je samen met Michiel (2x!), mn moeder, Harry&Carola, Jan&Marcella, Jante&Tamarah en Suzanne&Jolanda iig niet de enige..! :D