Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

05 April 2010 | Nederland, Leeuwarden

Lieve vrienden en familie,

Het is weer zover, een nieuw avontuur en een nieuw hoofdstuk in mijn waarbenjij.nu gaan beginnen..!

Nouja, bijna dan, want het is nog geen 12 april!
Maandag 12 april vertrek ik namelijk voor 5,5 maand naar het mooie, warme en spectaculaire... Barcelona!!

Het is de stad waar ik mijn stage zal gaan lopen bij Baja Bikes Barcelona (www.bajabikesbarcelona.com) en waar ik namens hen groepen ga rondbegeleiden op jawel... de fiets..! :D
De hele stad zal ik doorkruisen en over de historie, feitjes en alle bezienswaardigheden weet ik straks alle ins&outs..!
Tenminste, dat is de bedoeling ;) Maar, ik heb niet voor niets voor deze stage gekozen, dus dat zit he-le-maal goed!

Ik heb er zin in! Vooral om de stad te ontdekken en dan zit ik bij Baja Bikes natuurlijk prima :D

Voor een ieder die het leuk lijkt, hou ik op deze site bij wat ik allemaal meemaak! En wat mij leuk lijkt, is als jullie mij op deze site op de hoogte houden van jullie belevenissen..! ;)
Veel foto's kan ik niet beloven, want het duurd helaas een eeuwigheid er een paar te uploaden, maar ik zal het zeker proberen!

Mocht er nu spontaan een stedentrip naar Barcelona bij je te binnen schieten, dan ben je samen met Michiel ( 2x! :D ), mn moeder&Hessel, Harry&Carola, Jan&Marcella, Jante&Tamarah en Suzanne&Jolanda iig niet de enige..! :D

Hasta en Barcelona!
Liefs!

• 05 April 2010 - 10:41

Annemarie Olinga:

hoi agnes
    veel succes daar in barcelona
    ik weet dat bianca er weg van was want die is daar al geweest met haar vriend
    veel succes
    groetjes van annemarie olinga

• 05 April 2010 - 16:08

Je Mama:

Ja hoor, het is weer zover, Agnes gaat weer op reis,we komen bij je langs hoor...in Barcelona
    Liefs en XX Mama

• 05 April 2010 - 18:18

Tjitske :

Hola Agnes!

Ik zal je blijven volgen, en ga het komende half jaar ook zeker nog een keer terug komen in BCN! Wat een super mooie stad en ook echt iets voor jou, dat weet ik zeker :D Geniet ervan en heel veel succes met je stage!

Un beso

• 05 April 2010 - 18:28

Petra Kuiper:

Zo zo, alweer op reis!! Het houdt maar niet niet op! Maar wel super leuk, heel veel plezier daar!
    Het is wel mooi in ieder geval, ik ben er een paar dagen met school geweest. Dus dat wordt vast wel genieten!

• 05 April 2010 - 19:54

Koby:

Hoi Agnes dat lijkt mij echt wel iets voor jou door Barclona op de fiets lekker struinen naar plekjes waar de "gewone" gids aan voorbij gaat, ik ga je weer volgen want ik ben er 2x geweest en zelf op ontdekking gaan is wel het leukste alvast Buen Viaje
    groetjes Koby

• 05 April 2010 - 20:02

Marga:

dat wordt het volgende succes verhaal wat we te lezen krijgen.
    Maak er iets moois van en veel plezier straks

• 06 April 2010 - 08:15

Kim:

leukleukleuk!! Ik ga je ook volgen meid.. Laat je het weten als je voor die tijd nog even in Breda bent?
    KUS!

• 06 April 2010 - 08:29

Dieuwerke:

Wow hee, Daar ga je weer! Je bent tot nog toe al verder gevorderd dan ik, met ons plan om de wijde wereld in te gaan, haha. In Barcelona ben ik trouwens wel even een weekie geweest, met huwelijksreis :-D. Was erg gaaf. Maar jij gaat er vast en cker veel meer van zien met die bike-tours. Heel veel plezier gewenst!! (Komt vast goed.) Jonathan en ik wonen inmiddels in Amsterdam, wist je dat al? Jonathan is bezig een zorgboerderij te beginnen en ik werk nu in de psychiatrie. Erg leerzaam en leuk!

Groetjesss Dieuwerke

• 06 April 2010 - 09:12

Sanne:

hee Agnes,

Superspannend en ik ga je zeker volgen! Succes met je foto's uploaden haha, &onwijs veel plezier daar!

Kus

• 06 April 2010 - 13:14

Melanie:

Hey Agnes,
    Ik heb me al aangemeld voor je nieuwsflitsen! Ben ontzettend benieuwd, we zitten namelijk allebei in het schitterende Espana ;)
    Mocht je mij willen volgen dan is mijn waarbenjij: melanievanlankveld.waarbenjij.nu

Liefs Melanie en ontzettend vee plezier!

• 06 April 2010 - 13:59

Miriam :

Chici,

Ik vond het leuk je nog even gezien te hebben. Nu heb je Mike ook ontmoet :) Nog iets korter dan een week en ik denk dat ik al heel veel heb gezegd maar ik houd je op de hoogte over alles wat bij mij gebeurt. Heel veel plezier, liefs en ga je missen.

Miriam

• 06 April 2010 - 16:52

Marko:

Hola chica,

te deseo un tiempo impresionante y espero que vas a aprender mucho en Barcelona. Nos encontramos en octubre!

Beso Marko

• 06 April 2010 - 18:46

Suzanne:

Heey Agnes!

Weer helemaal leuk! Ga je dit keer weer volledig volgen natuurlijk. En nu ook echt es van dichtbij want het derde weekend van juni komen Jolanda, Linda en ik je opzoeken!
    Komende week hopen we alles concreet te gaan boeken :-). Hoop dat je er een onwijs leuke tijd gaat beleven, maar daar ben ik eigenlijk wel van overtuigd dat dat gaat lukken! Barca is zo een geweldige stad! Have fun en goede reis alvast!

Liefs Suus

• 06 April 2010 - 18:58

Kris En Jas :

he roomie
    oehlala dat klinkt ook niet verkeerd!
    nog even aftellen en jij bent er ook vandoor
    heel veel plezier en veel genieten en beetje werken natuurlijk!
    x vanuit moskou

• 07 April 2010 - 05:45

Suzanne:

Haaa die Agnes,

Voor jou gaat het volgende tripje naar het buitenland dus ook zeer binnenkort weer beginnen:-) het zit in onze genen he;) niet voor niks allemaal op de MTRO ervaring opgedaan! ik hoorde van jante dat jullie laatst weer een mtro-reunie hebben gehad:) super leuk! jammer dat ik er deze x niet bij was maar hier in Kuala Lumpur gaat alles ook nog steeds super goed, heb het heel erg naar m'n zin. je kunt mijn avonturen volgen op: suzannelugtenberg.waarbenjij.nu dus als je nog eens tijd over hebt, moet je maar eens een kijkje nemen!
    ik wens je heel veel plezier en een super mooie tijd in Barca!

• 07 April 2010 - 10:39

Corné:

Hey Agnes!

Het is idd al bijna zover zeg!:D

Een super tijd gewenst daar in het zonovergoten Barcelona!
    Ik ga je avontuurtjes zeker in de gaten houden!!

X Corné

• 07 April 2010 - 18:59

Marianne:

Hey Agnes,

Heel erg veel succes en vooral plezier in Barcelona!! Ik ga je zeker volgen en zie je in Fryslan ;) Gaan we zeker een drankje doen!

Kus

• 08 April 2010 - 09:43

Leonie:

What happend to the little girl next door! ;-)

Heel erg veel plezier toegewenst en ik beloof soms even te kijken wat je aan het uitspoken bent.

Virtueel bedoel ik dan... live misschien ook nog wel eens.

Have fun! Groetjes Leonie

• 13 April 2010 - 18:13

Michiel:

Geniet van de stad, de zon het fietsen ;) en alles eromheen lief! Tot snel! Kus!

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Lieve vrienden en familie,

Nouja, bijna dan, want het is nog geen 12 april!

Tenminste, dat is de bedoeling ;)

Mocht er nu spontaan een stedentrip naar Barcelona bij je te binnen schieten, dan ben je samen met Michiel (2x!), mn moeder, Harry&Carola, Jan&Marcella, Jante&Tamarah en Suzanne&Jolanda iig niet de enige..! :D

Hasta en Barcelona!
Liefs!