Spring is in the air...! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Spring is in the air...! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Spring is in the air...!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

28 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is hier praktisch zomer! Wordt spontaan verliefd op alles en iedereen die ik tegenkom, haha! ;)
Wil heel graag blijven, maarja, 20e op school zijn dus... :(
Mijn goede voornemen is: als ik niet naar Amerika kan, ga ik weer terug naar London voor de zomer!! That's for sure! :)
Vind het echt TE leuk! Heb ook al weer ontzettend veel gedaan joh, blijf maar nieuwe dingen ontdekken!
Heb oa National Gallery bezocht, heb de wereldpremiere van de film Becoming Jane bijgewoond! Dat was best bijzonder, met alles erop en eraan! Tvpresentatoren, rode loper, camera's all over the place en..... niet te vergeten handtekening van de lovely hoofdrolspeler James McAvoy!! :)
Later ook naar die film geweest met Viktorija op haar verjaardag en daarvoor lekker uit eten geweest bij La Tasca, een heerlijk Spaans restaurant vlakbij!
Guus Meeuwis heeft nog bij ons in het hotel geslapen, en... ik stond bij hem in de lift....! Even met m gekletst, haha, was vet grappig!
Systeem is down geweest, alles moest handmatig gedaan worden, was lekker chaotisch, maar wel grappig om mee te maken!
Ben helemaal weg van Notting Hill en Camden Town, en kom er nu regelmatig! Vooral met dit mooie weer, heerlijk en zo gezellig! Vooral de markt op Portobello Market!
Ben ook op Primrose Hill geweest, vanwaar je super uitzicht over de stad hebt!
Zijn nog een keer uit eten geweest met Gerrit, Sara, Suus, Wout en ik bij resto en dan lekker buiten gezeten onder van die heaters, echt leuk! Daarna even borrel gedaan in O'Neils.

Verder presentatie gegeven over NL, haha, met alle dutchies van de receptie! Was tijdens de maandelijkse receptiemeeting! Gingen we drop uitdelen!
Hebben nog een full evacuation gehad! Was geen brand gelukkig... :) Ben nog in Chelsea bij het voetbalstadion geweest, op King's Road, heb het St James Park bezocht, en die is echt leuk en gezellig!

Dan het hoogtepunt van afgelopen weken... Mams en Hessel waren op bezoek! :) Heb ze even de heeeele stad laten zien... he, mam! ;) Ze hadden geen voeten meer over, haha! Zijn bij alle hoogtepunten geweest: Queenswalk gelopen, Big Ben, Trafalgar Square, Piccadilly Circus, Leicester Square, China Town, De Hems, St James Park, Primrose Hill, Camden Town, Harrods, Notting Hill, Hyde Park, en natuurlijk Oxford Street en het hotel gezien! Daarnaast zijn we in de London Eye geweest! Ook in de Westminster Abbey en hebben we bij Buckingham Palace een wel heel uitgebreide wisseling van de wacht gezien, erg leuk! Ook zijn we de plaatselijke pubs even ingeweest en heeft mams uiteraard met mij een Pimm's en Snakebite geproefd..! ;)
Stonehenge hebben we toch maar overgeslagen, was niet echt te doen, maar het maakte ook niet uit, want al met al hadden we 5 hele geslaagde dagen!
Toch? :)
In deze week is mn lerares ook nog langsgeweest, en zijn we met alle leerlingen uit eten geweest en daarna in een superleuke pub geweest, de Waxy O'Connor en serieus, er staat een boom in deze pub...! :)

Dan heb ik in het vooruitzicht nog 2 tripjes... De ene is morgen al! Ga met Angela 2 nachten naar Poole, dat is een plaatsje aan de kust in het zuiden van Engeland! Is in Thistle Hotel, dus kunnen we lekker goedkoop overnachten! Zinin!
Het 2e tripje is naar... Parijs...!
Ga met Viktorija heen voor haar verjaardag en happy me, ik mag mee! 5 dagen! Ga niet heen terwijl ik nog hier ben, maar ga 23 april... haha, ben ik net terug en ga ik ook weer weg! :)

Lieve allemaal, ik moet gaan, de zon schijnt! ;)
Hopelijk alles ook goed daar met stages, school, afstuderen, werken, enz!
Laat het me weten, vind ik heus leuk!

Heel veel succes, plezier en geniet van de lente! Maar wel met mate...! ;)

Heeeeeeel veel liefs Agnes

  • 28 Maart 2007 - 12:12

    Arie En Joanna:

    Lieve Agnes,
    Wat maak je weer veel mee!! Het zonnetje schijnt hier de laatste 4 dagen ook lekker. Maar de jas moet nog wel aan :-(
    Buikje begint lekker te groeien!! :-)
    Alles gaat heel erg goed! Joepie!

    Spreek je snel!!

    X Joanna (en Arie)

  • 28 Maart 2007 - 12:59

    Jante:

    Heej Agnes!
    jij hebt het daar goed naar je zin! Echt leuk! Misschien als je in Londen blijft kunnen we nog langskomen ;)
    Heerlijk dat de zon weer schijnt he!
    Heb al zin in 20 April..dan meeten we weer :)
    Gaan we lekker met Joanna, Karin, Simone en ik en jij uit eten..mjammie!
    Nou veel plezier nog meid!
    Kusjeee!

  • 28 Maart 2007 - 21:40

    Suus :

    Hey hoi

    Waarschijnlijk lees je mijn mail eerder, want die heb ik eerst ff gestuurd hahah.
    Nog een paar weken en dan kunnen we vanouds stappen, heb er nu al zin in hahahah

    Zie je snel en geniet van de laatste weken.

    Liefs

  • 29 Maart 2007 - 05:28

    Sandra Buitenwerf:

    He hoi aggie!!!
    Hoe gaat ie???
    Leuk om je berichtjes weer even te lezen, jammer dat je er straks weer weg moet maar ja hier is het ook gezellig ;-)
    Hier gaat alles goed...!!
    Opa heeft nu eindelijk zijn scoot mobiel...Gelukkig!!!
    Ben net behoorlijk ziek geweest, dikke griep en was 5 dagen mijn stem helemaal kwijt....maar goed komt allemaal wel weer goed.
    Gezellig ja dat je mama en Hessel bij je waren...was vast erg gezellig!!
    Nou we zien je snel en kletsen we dan even helemaal bij.
    Kus Sandra

  • 29 Maart 2007 - 08:03

    Mathijs:

    Hey ag,

    Leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt. Je weet wel dat de McD op je wacht he vanaf 21 april ;-)

    Tot snel

  • 01 April 2007 - 18:48

    CarinMarkLaurenRobyn:

    Hey Agnes Super dat je het zo leuk hebt daar! Heel veel plezier nog en geniet er nog maar ff van
    Liefs van ons!

  • 06 April 2007 - 15:59

    Stephanie:

    hey agnes!!

    hoe is ie daar??
    heb je het nog een beetje naar je zin?vast wel je vermaakt je daar wel in Londen hoor ik wel van Diny.
    nog even en je bent m'n buurmeisje weer haha, heb vandaag eindgesprek gehad met mevrouw estevez, dat was verder allemaal wel goed, logisch als me een contract is aangeboden.
    nou geniet er nog eventjes van en dan zie ik je binnenkort weer.
    liefs stephanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

The real Beijing!

15 Augustus 2008

Beijing calling..! En met goed nieuws! :)

12 Augustus 2008

Once in a lifetime...!

10 Augustus 2008

Leukleukleuk!

08 Augustus 2008

The Best of the Best!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 47789

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: