Van London naar... Amerika!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Van London naar... Amerika!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Van London naar... Amerika!!!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

16 April 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve allemaal!

Vermaken jullie je daar een beetje in de zon? ;)

Stage zit erop!
Afgelopen vrijdag was mn laatste dag. Dit betekent dus ook dat mn avontuur hier in deze geweldige stad ten einde loopt...
Dit vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk... :(
Maarrr... ik heb een super nieuw avontuur in het vooruitzicht, Agnes gaat mooi toch heus nog naar Amerika!!!
Summercamp it is! Happy!! :)
De camp director belde gister, kon echt wel een gat in de lucht springen, want op zo'n telefoontje wachtte ik al sinds december!
Ja, aan de ene kant helemaal te happy dus, en aan de andere kant vind ik het echt jammer dat ik hier al zo snel weg ga, London is zooooo gaaf!
Vooral met dit mooie weer, heerlijk!
Heb de laatste paar weken nog even goed benut, ben dus met Angela naar Poole geweest, aan de zuidkust van Engeland! Dat was prachtig!
Onze hotelkamers hadden zeezicht (Thistle rules ;)), we zijn met de trein naar Wool gegaan, vanaf daar met de taxi naar Lulworth, waar we Lulworth Cave hebben gezien! Toen met dezelfde taxi naar onze eindbestemming: Durdle Door...!
Dat was echt heel erg mooi, kliffen, strand, prachtig uitzicht en het zonnetje scheen heerlijk!
Volgende dag vanuit Poole Harbour boottrip gemaakt naar wat eilandjes (met mooie stranden!) aan de kust!
Ook dat was echt super en het is daar erg mooi!
Die zondag ben ik naar Hampstead Heath geweest, een groot park in het noorden van London met een prachtig uitzicht over de stad! En daar is een gedeelte van de film Notting Hill ook opgenomen! ;)
Aniek is nog langs geweest en zijn we naar Oxford geweest! Daar rondgestruunt en zelfs bootje gehuurd en wezen roeien! ;)
Heb met Viktorija nog boottrip over de Thames in London gemaakt en het was de bedoeling alleen van Westminster naar de Tower Bridge te gaan en weer terug, maar omdat we niet wisten dat we er dan eerst af moesten, bleven we zitten en hebben we nog een hele tocht naar Greenwich en weer terug er gratis bijgekregen!
Gister ben ik dan eindelijk in de Tower of London geweest en heb ik nu dus toch nog op de valreep de kroonjuwelen gezien!
Vandaag de laatste dingen aan het inslaan, maybe dat zelfs een extra koffer wel handig wordt.. ;)
Ga zo naar het British museum, iets wat ik nog graag wil zien voordat ik ga! Woensdag ga ik ook nog naar de London Zoo, samen met Annemieke!
Zij woont nu op zichzelf hier in London en ben daar laatst samen met Aniek heerlijk Nederlands wezen ontbijten! Heerlijk, kaas op brood, haha, dat had ik op dat moment bijna 5 maand niet gegeten! En dat ga je dan toch heus wel missen hoor! ;)
Hmmmm, verder nog lekker wezen hangen in Hyde Park, daar hebben ze nu strandstoelen staan die je kan huren, erg leuk! Samen met Gerrike even een lekker kleurtje opgedaan! :)
Zijn nog met Suus en Sara wezen eten, onze laatste avond samen in London en daarna belandden we in een Arabische tent, waar we waterpijp hebben gerookt, haha! Agnes was daarna wel een beetje lacherig ja...! ;)
Dus ja, je kunt hier echt zo veel leuke dingen doen! Dat ga ik echt wel missen hoor... :(

Hoe gaat het met de laatste lootjes stage in Nl? En hoe bevalt de lente? Alle terrasjes al weer vol?

Nog eventjes en ik zit daar strax gezellig met jullie bij te kletsen over de afgelopen maanden!

Deze donderdag de 19e vlieg ik terug (16.50 Schiphol...;))
En dan die maandag lekker voor 5 dagen naar... Parijs!
Daaaaaarna kom ik gauw iedereen opzoeken en gaan we flink bijkletsen/feesten/leuke dingen doen! ;)

Aangezien het feit dat happy me naar Summercamp ga, blijft deze site nog wel even bestaan! En zou het leuk zijn als jullie me komende zomer ook op de hoogte houden van jullie belevenissen!
Dussss, stay on!

Ik ga! Wil in mn laatste dagen/uren/minuten en seconden hier in London heus nog wel even alles er uit halen wat er in zit! I love London!

Vanaf donderdag ben ik weer live te zien in Grunn en Delfziel, dus tot gauw!

Dikke kus en veel liefs!

  • 16 April 2007 - 14:57

    Tamarah:

    aggieeeeeee!
    gezellig dat je weer bijna terug bent! heb wel zin om weer met zn allen te feesten in grunn! ik moet donderdag nog stage lopen.. maar vrijdag zie ik je!!! dan krijg je een dikke knuffel van mij :D... en wat goed dat summercamp rond is! maar meis, tot vrijdag dan kletsen we dan verder!!
    liefs &zo

  • 16 April 2007 - 15:13

    Tjitske:

    Aggie!

    Wat goed nieuws! Super leuk! Ben heul blij voor je, gefeliciteerd!
    Ga je alweeeeer het land uit! :(
    Waar en op welk camp zit je?
    Ben nu op stage, na vandaag nog 4 dagen! En then: vacatione uf curs!
    Ik zie je vrijdag avond, dan met zn allen eten en feesten!

    Tot snel!
    Hartje

  • 16 April 2007 - 15:14

    Yvonne:

    Heey moessie! Waar en wanneer zit jij in amerika! Ik ga nl sept/okt een maand heen! Veel plezier in nederland! En als je strx weer tijd hebt bel maar voor een borrel ;-)

    Groetjes!

  • 16 April 2007 - 15:16

    Tjitske:

    De foto's zijn ook leuk! De starbucks foto is gemaakt in St Kath Docks!
    Die leuke bij de tower bridge!
    En die foto bij buckingham is ook grappig, als je naar die wolken op de achtergrond kijkt is het net een landkaart van Engeland.. Als je van veraf kijkt, een beetje.. Nou ja, dan zie ik er dan weer in.. hehe

    Hoooi!

  • 16 April 2007 - 18:01

    Stephanie:

    hey agnes!!!

    echt super dat summercamp door gaat..
    Weet je al precies wanneer je daar naar toe gaat?
    Dus je hebt je laatste stagedag er al op zitten, ik ook al en ben al gelijk begonnen met mijn werkdag.
    nou ik zie je donderdag al, want ik ga met je mams mee naar schiphol, ben toch vrij.
    nou meid zie je donderdag en geniet er nog eventjes van nu je nog in londen zit.
    heel veel plezier en tot over een paar daagjes.
    dikke kus stephanie

  • 17 April 2007 - 11:55

    Hans:

    Voor nu, tot soon!

    was dat nou weer voor een taal? Weer tequila op;) haha

    xxx en veel plezier in america!

  • 17 April 2007 - 11:55

    Hans:

    Voor nu, tot soon!

    was dat nou weer voor een taal? Weer tequila op;) haha

    xxx en veel plezier in america!

  • 17 April 2007 - 13:55

    Mathijs En Berthe:

    Hey Agnes!!!

    Harstikke leuk joh! Agnes goes America!!!

    Nou we zien je weer in Grunn, Jij, suus, carolien (ex-collega Appingedam), Berthe en ik gaan dan lekker uit eten!!!!

    Kus ons

  • 18 April 2007 - 17:33

    Janteee:

    Heej agnes!
    VEeeet Amerika! Ga je alweer weg! Haha..
    Heb veel zin in vrijdag, party!
    Wanneer ga je eigelijk? Niet te snel tog?
    Heb zin om bij te kletsen!
    Tot vrijdag lieverd!
    Kusjee Jante

  • 19 April 2007 - 10:59

    Yuska:

    Hey girl!!!!! You have just gone and i miss you already...have lots of fun ok? Send me pics...love you
    XX

  • 21 April 2007 - 14:47

    Vic:

    Hey sweety... ;)
    Hope you'll have a good rest those few days back at Holland because you'll need a lot of energy in Paris! We'll have so much fun....
    Kisses xxx

  • 27 Juni 2007 - 20:36

    Aniekje:

    Hai Agnes,

    Wat leuk zeg al die foto's ;-)
    Mooi dat je het daar naar je zin hebt.
    Hier is het nu echt k*tweer, dus wees maar blij dat je daar zit, of is het daar net zo als hier...
    Hoe lang moet je ook alweer in Amerika blijven...
    Ga zeker vaker op je site kijken.

    Nog heel veel plezier en maak er een
    onvoorgetelijke (hoe je het ook maar schrijft) tijd van!

    Liefs Aniekje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

The real Beijing!

15 Augustus 2008

Beijing calling..! En met goed nieuws! :)

12 Augustus 2008

Once in a lifetime...!

10 Augustus 2008

Leukleukleuk!

08 Augustus 2008

The Best of the Best!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 47788

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: