Going mad in Paris...! ;) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Going mad in Paris...! ;) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Going mad in Paris...! ;)

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

26 April 2007 | Frankrijk, Parijs

Bonjour!

Ca va?
Ca va tres bien ici! :)

Ben toch heus even een paar daagjes in Parijs! Samen met Viktorija, dinnetje uit London!
Er even lekker tussenuit!
Het is heerlijk weer en hebben al lekker veel gezien en gedaan!
Moulin Rouge staat zelfs vlak naast de deur!
Zijn oa bij en in de Sacre Coeur geweest, finally ben ik dan ook OP de Eiffel Toren geweest (wat een prachtig uitzicht!), hebben we over des Champs Elysees naar de Arc de Triomphe gelopen, zijn we bij en in de Notre Dame en bij Centre Pompidou geweest, en hebben we gister Mickey Mouse en zijn vriendjes bezocht in Euro Disney! ;)
Daar hele dag rondgestruunt en alle hoofdattracties gehad, want was niet eens zo erg druk! Spacemountain kon zelfs 2 x, haha!
'S avonds lekker gegeten in Disney Village!
Vandaag ben ik dan ook eindelijk eens in het Louvre geweest... wat een groot complex! Maar ontzettend uitgebreid en erg mooi! Mona Lisa lachtte ons vriendelijk toe... ;)
Wel sta je sinds de film 'The Da Vinci Code' in de rij om haar te mogen bekijken... Heus apart!
Daarna bij de vijver rondom de glazen piramide van het Louvre gepootjebaad (bestaat dat woord? ;)) en ook in een van de bekendere parken hier, de Tuileries!
Nu op de struun rondom het Forum des Halles, waar het lekker gezellig is met winkel(tje)s, eettentjes EN een internetcafe! ;)
Vanaaf staat nog een riviercruise over de Seine op het programma en nog even lekker uiteten!
Dan vliegen we morgen weer terug en scheiden onze wegen helaas... Vic terug naar London en ik naar ons kikkerlandje...!
Maarrr, daar wacht groot feest, want de koningin is bijna jarig!

Lieverds, hopelijk ook alles goed met jullie!
Zie jullie soon!

Oja, zag net op mn mail dat ik mail heb uit de States, dus Summercamp wordt steeds definitiever..!! :D

Meer nieuws volgt snel! Dus, stay on!

Veel liefs uit Parijs!

Viktorija en Agnes

Yes? No?

• 28 April 2007 - 09:34

Joanna En Arie:

Oh oh oh, jij kunt ook geen tel stil zitten he! :-)
    Leuk man. Parijs is inderdaad een super stad!!
    En dan straks weer naar Amerika!! Geniet overal van!!
    Tot snel!!

X Joanna (en Arie)

• 07 Mei 2007 - 16:41

Hans:

Hey agnes hoe issie met jouw? En was je vakantie? nog weggeweest? Ik probeer van de zomer weer ff naar london te gaan denkik:)
    xx hans
    (hansvanveenendaal@hotmail.com)

• 06 Juni 2007 - 09:17

MC Suus:

hey hoi

T is bijna weer zo ver nog een week en dan ga je alweer terug naar Londen. Super man om vervolgens door te vliegen naar New York. Ik ben gewoon jaloers op je.
    Vanavond nog ff gezellig eten en zondag nog saampies werken en ja hoor dan moeten we je weer een aantal maanden missen.
    Hey meid ik weet dat je er heel veel zin in hebt en ik wens je veel plezier.
    Ik zal je via de mail weer van alles op de hoogte houden ok.

Have fun

Liefs Suusje