Doei Nederland...! Bye Bye Holland...! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Doei Nederland...! Bye Bye Holland...! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Doei Nederland...! Bye Bye Holland...!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

06 Juni 2007 | Nederland, Groningen

Lieve allemaal!

Nog een week en de 2 maandjes Nederland zitten er al weer op...
Hoog tijd weer iets nieuws te ontdekken ;)
Dit keer dus Amerika, kan niet wachten!
Lijkt me heus leuk als jullie me weer op de hoogte houden van alle nieuwtjes en vakantieverhalen in Nederland, de zomer zit vast vol met leuke stories straks!
Nog even in het kort: 13 juni ga ik naar London, om mn vrienden daar eerst even weer op te zoeken! Dan vlieg ik 18 juni naar Saugatuck, Lake Michigan, om vervolgens 2,5 maand daar op Summercamp met de kids een supertijd tegemoet te gaan! Althans, dat hoop ik natuurlijk!
Kan in ieder geval niet wachten! :D

Hoop dat jullie natuurlijk ook een geweldige zomer hebben!
Chicka's: Have fun op Kreta! Anders was ik er heus bijgeweest!
Carines: geniet van Apo... Onee, van Turkey...! ;)
Voor alle anderen: werkse, afstudeerse en geniet van de zomer in Nederland of waar dan ook! Maar wel met mate he...! ;)

Hou me op de hoogte!
Ik zal jullie weer missen...!

Dikke kus Agnes

ps: Ik ga de berichtjes op mn site in het Nederlands, maar ook in het Engels doen, aangezien ze in London ook graag wilden weten van hoe en wat straks op Summercamp...!

Sweethearts!

One week to go and my two months in Holland are already finished... Can't wait to meet you guys again next week in London! Unfortunately it's only for a few days, but we're gonna have fun! :D
Then the 18th I will fly to America for my 2,5 months Summercamp! I am so excited to go there!
Through this site i will let you know how life is at Summercamp, and it would be really really nice if you let me know what's going on in London this summer!
But first... see you next week! :D

Kisses Agnes

• 06 Juni 2007 - 22:48

Tjits:

Moeten we nou ook in het Nederlands EN in het Engels reageren..?! Wellicht vind je ook nog chinese vrienden.. NIHAO :D

Zie je dit weekend nog!
    Hartje

• 10 Juni 2007 - 19:31

Joanna:

Heel erg veel plezier in Amerika!!!

Liefs Joanna

• 11 Juni 2007 - 21:21

Roxanne:

Lief!
    Héél veel plezier de komende tijd! :)
    Kusje

• 12 Juni 2007 - 19:51

Tamarah:

toppertje!
    ik ga je missen! veel plezier gewenst en we houden elkaar op de hoogte!
    dikke kus

• 14 Juni 2007 - 11:15

Mama En Hessel:

Nou!! Marijn en ik hebben je gisteren weer naar schiphol gebracht voor de zoveelste keer en hoeveel volgen er nog? ;) nog velen keren denk ik!! ;).
    Ik ga er van uit dat je zeker in Londen een fijne tijd(je) zal hebben en dan volgende week de grote reis naar Amerika!Ik hoop van harte dat je het leuk gaat vinden op Summercamp in de USA, het zal er vast niet zo'n chaos zijn als met Lutje Grut. We wensen jou dan ook heel erg veel plezier met al die leuke mensen die je gaat ontmoeten, en de kinderen waar je mee om gaat en vast leuke dingen gaat doen, en denk goed om jezelf, we zullen je volgen via deze site en de telefoon. Nou dikke kussen XXXXX van ons en tot horens... ;)