London baby! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Agnes Moes - WaarBenJij.nu London baby! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

London baby!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

17 Juni 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Wauw, London is ECHT leuk! Amazing! ;)
Wat heb ik me de afgelopen 4 dagen vermaakt!
Veel mensen weer gezien! Veel gedaan! Nieuwe dingen gezien! Leuk, leuk leuk! :D
Donderdag Tower Bridge weer gezien (blijft zo mooi daar!), Andy weer gezien, The Monument beklommen, en... naar Marble Arch!
Zo leuk alles en iedereen in het hotel weer te zien! Was zelfs iemand die vroeg of ik mn dag vrij had, haha, grappig! :D
Toen met Angela de middag rondgetruunt door Hyde Park en naar de pub.. :)
's Avonds met Annemieke (bij haar sliep ik) bij Piccadilly Circus afgesproken, naar feestje geweest van vriend van mij, Potera, was gezellig!

Vrijdag was het tijd voor ons tripje naar Bristol! Niet alleen met mn dinnetje Angela, maar Viktorija ging ook mee! Op pad met mn 2 beste London-buddies! :D
Bristol was leuk, rondvaart gemaakt, de Clifton Bridge bezocht, lekker uiteten geweest, aan de bar in het hotel heerlijke cocktails uitgeprobeerd (was toch 50% korting :)) en daarna op stap naar een ontzettend leuke club!
Ontbijt werd bijna lunch de volgende ochtend.. ;) En toen op weg naar Bath, waar we de Romeinse baden hebben bezocht!

Met de bus weer terug naar London die dag, daar uiteten en toen bij Viktorija haar nieuwe huisje geweest!
Ik heb daarna op Annemieke bij De Hems (de Nl-se pub, waar zij werkt) gewacht, wat natuurlijk na sluitingstijd nog drankje drinken werd met al de staff! :)

Vandaag rustig aan gedaan, tas weer gepakt, op Primrose Hill geweest en Camden Town bezocht, een van mn favo plekjes in London!
Toen net met Viktorija bij De Hems haring gegeten, want is daar haringdag vandaag! :D

Tja, zit London er al weer op... Wat was ik hier nog graag langer gebleven...
Maar.... Morgen staat er een vliegtuig klaar dat me naar Amerika zal vliegen, en hopelijk zal ik ook daar een supertijd tegemoet gaan!

Amerika, here I come!

Liefs!




Sweethearts!

I wish I could stay longer! Was so good to see u all again! Had a great time!
Vic and Angela, Bristol was amazing! Shit! ;)
And... (...hat..) :D
Ok, nobody, but us three, can understand any of that, but anyway...!
Hope to see u all again very soon, but i will definately come back!
Of course, London is my place to be!

Tomorrow (Angela, with dubble 'r',ok? ;) ), I will fly to America...! Hope i will have a great time there as well! I'm very excited to go!
Everybody in Marble Arch, good luck this summer! Especially with the Arab-season (no affence, of course ;) )
All of u, have a great summer! Let me know how u all holding up, ok!?

Take care!
And hopefully untill... soon!

Love,
Agnes

  • 23 Juni 2007 - 12:50

    ........:

    Als ik de foto's bekijk is het daar gezellig dan wil ik daar ook wel naar toe..

  • 23 Juni 2007 - 21:26

    Stephanie:

    hey agnes!!!

    ga het zeker weten bijhouden wat je daar allemaal in amerika uitspookt haha...
    wil je heel erg veel plezier wensen, en hoop je snel weer te zien maar je visum loopt nog lang niet af dus je hebt nog alle tijd haha :P geniet er van en ik zie je over een paar maandjes wel weer.
    liefs stephanie

  • 24 Juni 2007 - 17:03

    Raymond:

    Hey Agnes,

    Zo te lezen heb je een te gekke tijd al gehad in Londen en omstreken. Leuk om alles zo te lezen van je. Doet mij terug denken aan mijn trip een paar jaar geleden. Hoop dat je net zo'n te gekke tijd krijgt in the states. Maar dat zullen we binnenkort wel te lezen krijgen. Voor nu heel veel plezier daar.

    Greetz,
    Raymond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

The real Beijing!

15 Augustus 2008

Beijing calling..! En met goed nieuws! :)

12 Augustus 2008

Once in a lifetime...!

10 Augustus 2008

Leukleukleuk!

08 Augustus 2008

The Best of the Best!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 47799

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: