Wow! - Reisverslag uit Saugatuck, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Wow! - Reisverslag uit Saugatuck, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Wow!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

26 Juni 2007 | Verenigde Staten, Saugatuck

Wauw, ik weet niet eens waar ik moet beginnen! :D
Hoe gaat het met jullie allemaal? Alles beetje ok in Nederland? Hoe is het weer daar? En hoe zijn/waren de vakanties?
Kreta ladies, tell me! ;)

Hier gaat het echt helemaal super!
Voelde me vanaf dag 1 al helemaal thuis!
Hier op camp vind ik het echt onwijs gezellig! Leuke mensen, supersfeer, mooi weer, krijgen goed te eten, lekker de hele tijd buiten bezig met leuke dingen... kortom: nu al geweldig! :D
En dan heb ik nog niet eens verteld hoe mooi Lake Michigan, het strand en de ondergaande zon zijn...!
Het vaste Amerikaanse team is echt gezellig, ben hier nu een dikke week en pas sinds gister zijn er andere bijgekomen, dus heb al een beetje kunnen inburgeren! ;)
Blijkt dat Allison, uit Noord-Ierland, ook de 24e van juli jarig is! Hoe leuk! :D
Hebben net een kanotocht van 3 uur erop zitten! Was superleuk, over de Kalamazoo-river!
Ben nu heus wel een beetje moe ;) maar had nog even tijd voor een berichtje voor jullie!
Heb zelf nog geen groepje kids gehad, heb gewoon overal meegeholpen, wat echt leuk was!
Het is hier gewoon een grote mengeling van Lutje Grut en het werken op La Vallee Verte (de camping in Frankrijk)!
Ofterwijl: kon niet beter! :D

Ik ga eten, volgende keer meer!

Let me know how you are!

Liefs!

  • 27 Juni 2007 - 13:31

    Suzanne:

    aggiej!! vet leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt!! ben stiekum toch wel een beetje jalours op je hoorr! hihi! meis heel veel plezier en suc6 daar! en geniet er van!
    liefs suzanne

  • 29 Juni 2007 - 09:33

    Mama En Hessel :

    Echt fijn om te horen en lezen dat je het reuze naar je zin hebt. Lutje Grut ja dat was geweldig, maar het zal daar vast niet zo chaotisch zijn als dat het was bij Lutje Grut. Over een week beginnen hier de 2 weken LG al weer (vast niet zo leuk als daar!!;)). En hoe gaat het met de beesten daar!, heb je ook al beren gezien? of andere wilde dieren? Geniet er maar lekker van, tot de volgende keer maar weer :)
    Mis je wel hoor!!
    Liefs Mamus

  • 30 Juni 2007 - 10:29

    Marijn:

    Heee leutje nichtje!

    Het gaat lekker daar in de states lees ik al wel! Nou, gelukkig maar! Had het ook niet anders verwacht, jij voelt je overal thuis geloof ik! Hebben ze daar in de bossen achter een boom ook een Krispy Creme shop staan toevallig? Zoja, stuur me dan even een doos op! Hier op Schiphol is sinds gisteren een Starbucks! Ja, lang leve de amerikaanse koffie en donuts! Nou, veel plezier verder daar! En ik kijk uit naar je volgende verhaal!

  • 02 Juli 2007 - 18:23

    Stephanie:

    hey agnes!!!!

    pff hoorde al van je mams dat je het echt naar je zin hebt daar, en al veel dingen hebt gezien, echt super hoor! nou mijn vakantie was echt super!!!!! hoop in september weer ff een weekje heen te kunnen, verder ben ik weer single. en een diploma op zak.. nou ik mail je binnenkort nog wel ff met alle details..
    heel erg veel plezier meid daar in the states en geniet er van!!!!!!

    liefs stephanie

  • 10 Juli 2007 - 12:12

    Sara:

    Hey meid!

    klinkt alsof t je daar allemaal wel bevalt of niet ;) Blij te horen dat t goed gaat!! Blijf t allemaal lezen, Heel veel plezier & Succes daar nog!

    Dikke kus!

  • 15 Juli 2007 - 11:28

    Mama:

    Hoi Globbetrotster!!!

    Ik heb op google earth gekeken,om te kijken hoe het er bij jou uit ziet,maar het is er nogal wazig daar, ik dacht misschien zie ik Agnes wel lopen ;-)).
    Soms denk ik wel eens als ik nu eens een mug was,dan kon ik even bij je kijken, maar helaas, ik moet het doen met de verhalen die je mij verteld en dan daar een beeld bij verzinnen, ook wel mooi hoor!!.
    Het is bij jou alleen maar lof en het kan maar niet beter, geniet er maar lekker van Je hebt je eerste week gehad met de kinderen en nu de volgende groep leuk man!!Nou doe ze de groeten daar ;)!! en we horen,lezen, wel weer!!!!
    Doooeeegggg XXXX Mama en Hessel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saugatuck

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

The real Beijing!

15 Augustus 2008

Beijing calling..! En met goed nieuws! :)

12 Augustus 2008

Once in a lifetime...!

10 Augustus 2008

Leukleukleuk!

08 Augustus 2008

The Best of the Best!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 47787

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: