The place to be! - Reisverslag uit Saugatuck, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu The place to be! - Reisverslag uit Saugatuck, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

The place to be!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

15 Juli 2007 | Verenigde Staten, Saugatuck

Laiverds!

Ben ik eindelijk weer even!
Hoe gaat het aan de andere kant van de oceaan? Hopelijk alles goed!
Hier gaat het echt helemaal super! Kan volgens mij echt niet beter! :D
Heb alleen gister mn kids moeten uitzwaaien... Met tranen in mn ogen.. Want wat was het leuk!!
We hadden de oudste kids, Senior High (14-18 jaar) en verbleven in camp KEMA, dat is een van de 3 camps die we hier hebben, en naar mijn idee de leukste! :D
Ik sliep dus ook daar, in grote tenten met mn 6 meiden! Samen met Liam (zeg Leam) waren we daar de counselors, en samen met Doug and Jen, die hier al jaren elke zomer de Senior High-kids vermaken, hebben we echt een geweldige tijd gehad! Doug en Jen zijn echt goed, en wij hebben echt veel van ze geleerd!
Ik heb vooral erg veel nieuwe spellen en liedjes geleerd, echt leuk!
Liam is Amerikaans, maar ook voor hem is dit zijn eerste keer op dit camp, in tegenstelling tot alle andere Amerikanen hier, maar hij was echt superleuk met de kids!
De kids waren zo cool!
We hebben ontzettend veel leuke dingen gedaan: kanotocht, honkbal, we hebben een improvisatieshow gehad (net zoals de Lama's :D , dat was echt te grappig!), volleybal, hikes, avondgames in het donker, wandklimmen, low-ropes-course, strandgames, ontbeten op Mount Baldy om 7u 's ochtends waar we dus eerst nog helemaal heen moetsen hiken, enz enz, hebben gewoon alleen maar lol gehad! :D
Ik mis ze nu al...!

Even snel iets anders: heb eindelijk een telefoonnummer! 1616 9284 161
Geen idee wat er allemaal vooraan moet voor jullie qua cijfers, sorry ;)
Ook dan gelijk maar even mijn adres:
Presbyterian Camps
631 Perryman Street
Saugatuck, MI 49453

Vind het hier echt helemaal geweldig! Het camp is echt onwijs mooi gelegen, Saugatuck kunnen we bereiken door middel van een kleine ferry! En het stadje is echt zo grappig :D Heel toeristisch, allemaal leuke winkeltjes, heerlijk ijs ;) en het weer is hier zo fijn!
Zwemmen in Lake Michigan doen we bijna elke dag met de kids en ook hebben we elke dag kampvuur en zingen we echt de leukste liedjes en dankzij Liam en Hayes hebben we ook gitaarmuziek erbij! Hun zijn echt goed, en samen al helemaal!

Vorig weekend zijn we gezellig met de hele staff naar de film geweest in South Haven! De Transformes hebben we gezien, echt een aanrader trouwens! Uit eten doen we veel samen, shoppen ook of op zondagochtend koffie halen in town bij Uncommon Grounds (vergelijkbaar met Starbucks :D )! Ook ijs halen is een grote favoriet hier! ;)

The 4th of July is hier een grote happening! En dus waren wij verkleed als piraten en deden we met ons piratenschip mee aan de parade in Saugatuck! Snoep gooien naar de kids en veel zingen en... tja, gewoon piraat zijn! ;)
's Avonds was er vuurwerk wat we met zn allen gezellig met dekens, drinken, lekkere dingen en gitaarmuziek vanaf ons kanodek hebben bekeken! Leuk leuk leuk! :D

En oja, ik heb foto's!

Vandaag komen de nieuwe kids!
Dus gister vanaf uur of 3 tot over 15 minuten hebben we onze vrije dag! Gister zijn we met een groep naar de pizzaria geweest en met zn allen 5 grote pizza's besteld...! :)
We hebben echt een leuke staff, heb heus veel geluk gehad om hier te komen en zal Dave (mn camp-director) daar dan ook eeuwig dankbaar voor blijven!

Ben benieuwd hoe de nieuwe kids zijn..! Laat het jullie weten!

Laten jullie ook weten hoe het met jullie gaat? Ben heus benieuwd!
Vooral Club van Gaven, waar blijven de Kreta-stories!! Can't wait! :D

Liefs uit Saugatuck!

• 17 Juli 2007 - 13:09

Tamarah:

heey lieverd!
    ik heb je net een mailtje gestuurd, ff een vluggertje maar meer verhalen gaan nog volgen hoor! jij zit weer helemaalop je plek he!! lekker bezig zijn! ben blij voor je dat je het zo naar je zin hebt! maarrrr ik mis je wel! ok leuk je weer ff te zien op defoto :-D!
    geniet ervan!
    kus tamarah

• 19 Juli 2007 - 12:22

OPA EN OMA:

HEEL ERG MOOI AL DIE FOTO'S NU HEB IK EEN BEETJE DE INDRUK WAAR JE NU BENT HET IS RUIM EN GROOT TENMINSTE ZO TE ZIEN GENIET ER MAAR VAN,HET IS HIER OOK ALLES OKE OP HET OGENBLIK MOOI WEER MAAR VOOR HOE LANG.VOLGENDE WEEK BEN JE JARIG IK HOOP DAT ONZE KAART ER DAN OOK IS, MAAR DAT HOREN WE DAN WEL, HEEEEEEL VEEEEL LIEFS EEN HELE DIKKE KNUFFEL. EN TOT HORENS DOEIIIIIII.OMA ENZ.

• 20 Juli 2007 - 09:34

Stephanie:

hey agnes!!

alles goed daar? Dus je hebt wel naar je zin... mooi zo!!Echt hele leuke foto's ben straks benieuwd naar de verhalen over wat je daar hebt meegemaakt en om het dan ff te vergelijken met lutje grut haha:P
    Hoorde van je moeder van Breda!! echt super!
    nou meid ik mail snel ff
    dikke kus stephanie en nog veel plezier

• 24 Juli 2007 - 16:32

Marga:

Hallo lief buurmeisje

Wat een leuke berichten lezen we hier van jou, je hebt het echt wel naar je zin daar. Had trouwens niet anders verwacht. Zo heb je straks als je weer eens terug bent, heel wat te vertellen. En de foto's zijn ook heel erg leuk, maar daar zien we straks wel meer van. Kun je die van ons van Kreta ook gelijk zien. We hebben de Samariakloof gelopen daar, was heel erg mooi, de latere verhalen hoor je dan wel weer.

Wil je nog een prettige verjaardag wensen, je moeder en ik hebben er een lekker gebakje opgenomen, dus we vergeten je niet.

Veel liefs en nog een dikke verjaardagskus van ons allen hier

Groetjes Marga

• 24 Juli 2007 - 17:14

Ros:

Hey Agnes,

Gefeliciteerd! Ik wil je een hele fijne dag wensen en nog veel plezier in de states.

X Ros

• 24 Juli 2007 - 19:03

Stephanie:

hey buurmeisje!!!
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!als het goed is heb je ook een sms je van me ontvangen!!
    liefs stephanie

FLOOR PROP

• 24 Juli 2007 - 21:39

Roxanne:

Lieverd!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    (Het kan nog net :$)
    Ik wens je nog ontzettend veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!
    Enjoy it!!

Kusje Rox

• 03 Augustus 2007 - 12:43

Aniek:

He Agnes,
    Leuk man al die foto's.
    Zo te zien vermaak je je prima en mis je Nederland niet.
    Hoe lang ben je van plan te blijven?
    Angela komt de 14e naar Nederland toe.
    Ben erg benieuwd wat ze van Nederland vindt.
    Nou meis geniet ervan en misschien tot snel!
    Liefs Aniek