The summer of a lifetime! - Reisverslag uit Saugatuck, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu The summer of a lifetime! - Reisverslag uit Saugatuck, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

The summer of a lifetime!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

26 Juli 2007 | Verenigde Staten, Saugatuck

Heej laiverds!
Hoe gaat ie aan de andere kant van de grote oceaan?
Aan deze kant gaat alles nog steeds super! :D
Wilde gelijk even iedereen heel erg bedanken voor alle smsjes, kaartjes en mailtjes voor mn verjaardag, thanx! :D
Het was heus een bijzondere dag!
Want... was heus niet de enige die jarig was! Ook Alison (counselor) en Dave (klusjesboy) waren jarig! :D
Hope van de keuken had voor iedereen een taart of reuzekoekie gebakken! Vet lief! Zal wel even een foto op mn site plaatsen!

Ik dacht, laat ik eens even wat meer over het camp vertellen deze keer, van hoe en wat het er hier allemaal aan toe gaat! En hoe leuk het hier wel niet is! ;)

Het camp heet dus Presbyterian Camps, en er zijn 2 camps voor de kids en eentje voor Family Camp.
Camp Gray ligt aan 1 kant van ons gebied en is voor de jongere kids. Dan heb je camp Kema, dat hoger gelegen ligt en aan de andere kant van het camp. Kema is voor de oudere kids! En... mijn favoriet! ;)
Dan heb je in het midden Westminster Woods, voor de Family Campers. Daar zijn een heleboel cabins waar elke week hele families of kerkgenootschappen verblijven met zn allen!
Ieder camp heeft zijn eigen dining hall, eigen strand, eigen kampvuur elke avond en eigen counselors! :D

Als je een counselor bent, zoals ik, kun je of in camp Gray of in camp Kema terecht komen! Ik ben deze zomer tot nu toe steeds in Kema geweest!
Je slaapt dan bij de kids! (Gray heeft cabins/Kema heeft tenten, Gray heeft eigen douches/Kema heeft badhuis,Kema is dus meer kamperen, en TE leuk :D )
Je ziet dan dus de hele week bijna alleen maar je eigen kids en die counselors, omdat de camps uit elkaar liggen, maar dat maakt het juist erg speciaal en erg gezellig! :D

Ook hebben we dan dan nog ons eigen Staff Hill, daar zijn een aantal cabins voor de staff!
Daar slaap je als je geen kids hebt, als je in de keuken werkt, maar ook als counselor en je bent een week een floater.
Een floater ben ik deze week bv: ik heb niet mn eigen kids, maar heb elke morgen een groepje kids van de Family Campers, ook erg leuk!
Verder doe je dan de hele week vanalles, zoals bv het ontbijt, lunch of diner verzorgen in Gray of Kema, meehelpen met werkprojects, op het strand de lifeguards meehelpen en ook vaak meehelpen met alle spellen die de beide camps door de week hebben! Ook ben je elke avond dan bij de beide kampvuren en zingen we ons de longen uit het lijf, zo gezellig! :D
Heb deze week de oudere kids van Family Camp en hebben Mount Baldy beklommen, wandgeklommen, en gaan straks kayakken! :D

I love this place so much!

Dan nog het andere leukste hier is dat iedereen zo gek is als een deur! :D Het team is echt een superteam, iedereen kan goed met elkaar en... wil hier gewoon nooit meer weg!

Om daar even op door te gaan... ik heb besloten niet naar Breda te gaan! Ik blijf hier dus heus nog even een poosje rondhangen... :D

Is to be continued! :D

Dan kan ik het ook niet vaak genoeg zeggen, maar the way dit camp is gelegen... Het is echt een pareltje!
Lake Michigan, de ondergaande zon, het horen breken van de golven op het strand op elke plek waar je bent in dit camp, de Kalamzoo-rivier, Saugatuck zelf, en dan natuurlijk de kids! They are amazing! :D

Ik ben de komende week weer in Kema, samen met Laura, Zach en Hayes, can't wait!
En zaterdag gaan we met de hele staff (op Liam na dan, want hij verlaat ons nu helaas al... :( ) naar Michigan's Adventure, een groot themapark met achtbanen enzo, maar het is ook een zwemparadijs! :D

Fun, fun, fun! :D

En please laat me weten hoe alles er aan toe gaat in Nl, ok?!
Ben erg benieuwd naar jullie stories en zomerse avonturen! ;)

Ik ga kayakken! ;)

Have fun! Take care! En let me know!

Miss u!

Superveel liefs!

  • 26 Juli 2007 - 19:57

    Sandra:

    He hoi Aggie
    Ben een beetje te laat maar wist je website niet meer te vinden maar bij deze ook namens Arjan GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.
    Wat ik van je moeder begreep heb je het er wel naar je zin...mooi zo!!!

    Hou je site van af goed in de gaten.

    Fijne tijd verder!
    Kus Sandra en Arjan

  • 30 Juli 2007 - 08:23

    Mama En Hessel:

    Hallo daar!!!
    Je hebt weer leuke foto's op de site gezet, het laat echt wel zien hoe leuk en gezellig het daar is, ik wil nog steeds die vlieg zijn, maar ja. Het is hier ook zooooo mooi weer ;( nog even en we gaan roesten, maar daar heb jij geen last van, geniet er maar lekker van ;))
    Tot gauw, dikke kus Mama

  • 30 Juli 2007 - 19:28

    Stephanie:

    hey agnes!!
    je hebt het echt naar je zin hoor ik wel, maar kan het ook echt zien op de foto's..dus je blijft nog langer plakken.. wat ga je doen dan? rondtrekken of wat anders??
    kiss stephanie

  • 30 Juli 2007 - 21:43

    Tamarah:

    nice picca's baby!
    nu weet ik ook wie wie is ;)!
    leeeuuuk
    kusss!

  • 04 Augustus 2007 - 13:26

    Oma:

    HALLO MEISJE het is daar wel echt leve de lol he, geniet er maar van.Als je straks weer terug bent gaan we hier gewoon verder,verders is hier alles zo als altijd 2 sept.ga ik met vacantie naar een drie sterren hotel delfzicht, voor een weekje langer niet hoor ten minste als alles goed is met opa ook alles goed moet nu boodschappen doen.verders geen nieuws het is hier nu heel mooi weer voor zo lang het duurd, maar niet getreurd dit hebben we in ieder geval weer, heel veel liefs van ons hier en we vergeten je niet hoor daaaaaag oma

  • 10 Augustus 2007 - 12:48

    0ma:


    hoe lang nog?????????
    we beginnen je wel een beetje te missen hoor. een heel fijn weekend liefs doei
    opa oma

  • 21 Augustus 2007 - 20:03

    Suzanne:

    hoooi aggiej!! owwww, zoooo coooool! al die mooie verhalen die ik van je lees! echt super joh!
    nog heel veel plezier daar de laatste maand! en ik hoop snel je volgende avontuur te lezen!

    liefs suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saugatuck

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

The real Beijing!

15 Augustus 2008

Beijing calling..! En met goed nieuws! :)

12 Augustus 2008

Once in a lifetime...!

10 Augustus 2008

Leukleukleuk!

08 Augustus 2008

The Best of the Best!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 47787

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: