Lucky me! - Reisverslag uit Saugatuck, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Lucky me! - Reisverslag uit Saugatuck, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Lucky me!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

10 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Saugatuck

:D

Hai!

Had ik al gezegd dat ik het hier leuk vind...? ;)

Even weer een update!

Ten eerste Michigan's Adventure!
Was een superleuk pretpark! Heb me bescheurd om die achtbanen...! TE grappig, hoe hobbelig die waren! Heb elke rit alleen maar gelachen! :D
Daarnaast konden we de 'natte' attracties natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan...!
En je wordt niet alleen nat, nee, je bent helemaal doorwEEkt als je eruit komt!!
Dan... Heb heus iets cools gedaan daar..!
Samen met Hayes en Zach hebben we de Rib Cord gedaan...
Werden we samen ongeveer 300 meter de lucht in gehesen (als een stelletje supermannen.. ;) ) en dan... was het aan mij om het koord aan te trekken en vlogen we die bijna 300 meter naar beneden om vervolgens als superman door de lucht te bungelen..! :D
Ging zo hard! Echt heel erg gaaf! Is filmpje van...! :D

Dan afgelopen 2 weken in mn happy place, Kema, gecounseld! Is nu echt wel mn thuis geworden daar boven! Eerste week dus met Hayes (US), Zach (US) en Laura (England), en deze week met Zach en Laura en is Hayes onze teamleader!
Kids zijn weer geweldig!

Maar... aan alle leuke dingen komt een eind... en morgen, als deze kids naar huis gaan, komen er geen kinderen meer...
Dus geen Kema meer, geen gecounsel, minder gekheid, en helaas minder staff... :(

Afgelopen zondag was een ramp... Helft staff (US) vertrok, dus iedereen liep de hele dag met rode oogjes rond...
Ook aankomende maandag vertrekken de laatste van de Amerikaanse staff en blijven de internationals over...
Ook leuk natuurlijk, maar zal anders zijn...

Maar... Agnes blijft hier langer voor een reden..! En die reden zijn mijn geliefde Amerikaanse staff-vriendjes en vriendinnetjes! :D
Blijf op camp waarschijnlijk tot en met 26 augustus, ga dan naar Chigaco naar Hayes! Blijf paar dagen bij hem, en ook Christina (US) is dan nog steeds in Chicago!
Dan vrijdag de 30e rijden Hayes en ik in 4u richting zuiden naar St. Louis om Zach, Emily en finally Liam weer te zien!!! Can't wait!
Zij komen ook uit Chicago, maar hun universiteit is in St. Louis, dat weekend hebben ze een lang weekend, dus feest!
En krijg ik ook de kans om het echte Amerikaanse studentenleven mee te maken hier! :D
Fun!
Heb besloten de 29e van september terug te vliegen naar London, maarja, ook daar vind ik het leuk, dus weet nog niet wanneer Nl weer aan de beurt is, maar dan ben ik iig weer dichter bij...! ;)
En aangezien mn vlucht terug vanaf New York is, zal ik ook deze stad bezoeken, en ook dit keer niet in mn eentje!
Want ook Laura (England) en Steve-O (Zuid-Afrika) vliegen de 29e vanaf NY terug! En waarschijnlijk zal ook B (Duitsland) ons dan vergezellen!
Kan allemaal niet beter! :D
In de tussentijd weet ik nog niet wat ik ga doen... Maybe blijf ik wel in St. Louis plakken..! ;)

Wie weet! I'll let you know!

Kan nog wel heeeeeeeeel erg veel vertellen over alle supercoole dingen die we met de kids hebben gedaan afgelopen 2 weken, maar is heus heel erg veel!
Hebben iig paardgereden, High Ropes Course gedaan, Zipline (kabelbaan, maar dan niet zo'n kleintje...!), veel zelf ons eten gekookt in Kema, veel avonspellen en beachgames gedaan, veel blauwe plekken opgelopen... Heel erg veel gezongen en nog meer gelachen..!

Ik wilde maar even zeggen... lucky me!
Een leukere zomer kon ik me echt niet wensen...! :)))

Hopelijk ook daar alles goed, let me know!

Miss you!
Liefs!

Ps: Ok, iedereen gaat me haten nu... maar heb dan eindelijk zoiets als msn...
Geen msn, maar Facebook...
En dat is waarschijnlijk niet zo popu in Nl, vandaar dat jullie me nu vast niet meer zo lief vinden... ;)
Maar natuurlijk voor iedereen die Facebook heeft, let me know! :D

  • 14 Augustus 2007 - 19:33

    Stephanie:

    hey agnes
    je hebt zeker een super zomer!!!!kan niet beter ja! en weet je al wanneer je terugvliegt? heb van je mams begrepen eind september en dat je wou kijken voor een rechtstreekse vlucht?
    ben benieuwd wanneer je weer in het kikkerlandje terug bent spreek je snel.
    liefs stephanie

  • 18 Augustus 2007 - 10:51

    Tamarah:

    ik mis je!
    stuur je snel weer een update per mal :-D! hier is alles goed iig! lekker veel fotos blijen maken, wil ze allemaal zien als je terug bent hoor!!
    xxxxx

  • 19 Augustus 2007 - 20:24

    Bernard:

    He die Agnes,

    bedankt voor de groetjes. Suus bracht ze gisteren over. Bij deze de groeten terug!

    Ik lees dat je het zeer naar je zin hebt aan de overkant van die plas. Je maakt zeer veel mee begrijp ik, in elk geval aardig wat meer dan wij hier.

    Mocht je ooit nog besluiten toch nog weer terug te komen naar het koude en saaie Nederland moet je maar weer eens langs komen! Tot die tijd erg veel plezier nog.

    Groetjes Bernard

  • 28 Augustus 2007 - 21:04

    Je Mam:

    He knuffel!!
    Hier alles goed hoor.Je hebt het daar reuze naar je zin zo te lezen, en wat een ervaring al die dingen die je doet, geniet er maar lekker van ;-D. Happy Ending kan ik niet vaak genoeg draaien, kan me voorstellen dat, dat veel tranen heeft gegeven, ik heb er ook last van, en dan die andere nummers, mooi hoor.
    Doe je voorzichtig!! (mag ik zeggen want ik ben je moeder);-).
    Groetjes van Oma en Opa en natuurlijk van ons.
    Dikke knuffel en x*x van je Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saugatuck

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

The real Beijing!

15 Augustus 2008

Beijing calling..! En met goed nieuws! :)

12 Augustus 2008

Once in a lifetime...!

10 Augustus 2008

Leukleukleuk!

08 Augustus 2008

The Best of the Best!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 47789

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: