De wijde wereld in...! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu De wijde wereld in...! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

De wijde wereld in...!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

05 Mei 2009 | Nederland, Leeuwarden

Hallo allemaal!

Nog even en het is zover... Dan vertrek ik voor 3 maanden de wijde wereld in!! En dit keer niet voor stage, vakantie, summercamp of olympische spelen ;) maar gewoon voor de leuk! ;)
Zelfs nu is dit niet he-le-maal waar, en ik zal uitleggen hoe het zit voor degenen die nog niet op de hoogte waren: voor mn studie gaan we 3 weken op studiereis naar Cuba! Ongelooflijk dat ik de kans krijg om daar heen te gaan!
Cuba mag dan als een paradijsje worden aangeboden voor toeristen en het lijkt alsof de Cubanen hier volop van profiteren, van niets is minder waar.. de Cubanen hebben een moeilijk leven onder het Castro-bewind.. Ik vind het heel bijzonder om mee te mogen maken hoe het zeldzame communistische Cuba er uit ziet!
Omdat deze studiereis eind schooljaar plaatsvind, mochten wij ons ticket verlengen en zo heel de zomer langer blijven.. Daar hoefde agnes niet zo heel erg lang over na te denken! ;) Deze kans krijg ik niet zomaar weer en dus zal ik over 1,5 week op 18 mei vertrekken naar Cuba om vervolgens na 3 weken nog 9 weken in Midden-Amerika rond te reizen!!
Eindelijk ECHT met de backpack op pad! :D
Helaas zal ik het zonder Michiel gaan doen, maar natuurlijk doe ik dit niet in mn eentje en wordt Yvette mijn travelbuddy! ;)
Weer zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van de belevenissen en gebeurtenissen en weer zal ik het ontzettend leuk vinden om jullie berichtjes te lezen! :)

Hasta pronto!
Agnes

  • 05 Mei 2009 - 10:39

    Annemarie Olinga:

    hoi agnes
    veel plezier en succes daar in cuba
    groetjes annemarie olinga

  • 05 Mei 2009 - 10:50

    Stephanie:

    hey agnes!!!

    super zeg dat je weer de kans krijgt om zolang weg te gaan, geniet er van en ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van je belevenissen daar dus ik zal ze volgen :):)

    Liefs Stephanie

  • 05 Mei 2009 - 12:09

    Ingrid Koster:

    Hoi Agnes,

    Wat ontzettend leuk voor je ben benieuwd naar je berichtjes. Had alleen wel op je ingezet dat je nog even een studiebeurs in de wacht zou slepen, hoe moet dat nu gaan????????

    Heel veel plezier, ik blijf je volgen. Groetjes Ingrid

  • 05 Mei 2009 - 13:44

    Suzanne S:

    hey meid

    ik wist het al misschien zie ik je vanavond nog maar anders have fun

    gr suus

  • 05 Mei 2009 - 13:44

    Suzanne S:

    hey meid

    ik wist het al misschien zie ik je vanavond nog maar anders have fun

    gr suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 47799

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: