Manana! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Manana! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Manana!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

17 Mei 2009 | Nederland, Leeuwarden

Manana is het zover!

Op reis naar de manana-manana-cultuur! ;)

Eerst op de planning staan 3 weken naar het bijzondere Cuba!

Dit doe ik samen met mijn hele klas, waarbij we heel Cuba uit gaan pluizen!
We krijgen bv Spaans les op een talenschool, verblijven daarbij in Havana, en gaan vervolgens nog een rondreis maken over het eiland!
We zullen ook zeker Pinar del Rio, Trinidad en Varadero niet overslaan!
We zullen de leukste, mooiste en meest bijzondere plekjes van Cuba gaan verkennen!
De tabaksplantages, de kust, oud-Havana, een sigarenfabriek, de bijzondere mogotes, Hemmingway's favo kroeg, de Mojito's, de oldtimers, de oude Nl-se gado-bussen... Alles komt aan bod en ik kan niet wachen om het te gaan zien! :D

Voor degenen die het nog niet wisten, ben ik sinds februari ook lid van het Organisatie Team (OT) dat voor deze reis de nodige voorbereidingen moest regelen, he-le-maal super en ontzettend leerzaam!
Straks op Cuba zullen wij 3 weken met zn 4tjes de boel moeten gaan regelen... Zooo spannend!
Maar met ons superteam moet dat lukken! ;)

Tijdens Cuba is de kans groot dat ik niet kan mailen, maar daarna zal ik jullie zeker verslag uitbrengen van de komende 3 bijzondere weken! :D

Dooooooooooooeeeeeeeeeiiiiiiii!
Tot over 3 maandjes!

Dikke kus!

  • 17 Mei 2009 - 19:35

    MarS:

    Have fun meid, Njoy!

  • 17 Mei 2009 - 20:12

    Mama :

    Hé Globbetrotter,
    Daar ga je weer voor de zoveelste keer, nu voor drie maanden naar midden Amerika, maar eerst drie weken Cuba, wat een ervaring, geniet ervan, maar kijk goed uit, we willen je graag weer thuis hebben, ik hou van je, dikke kus van je Mama
    :-D

  • 17 Mei 2009 - 21:16

    Koby:

    Hoi Agnes wat een belevenis ga je weer tegemoet en ben reuze benieuwd naar al je verhalen, je leest dit misschien niet meer voor je weggaat maar eens zal je het tegen komen, ik wens je heel veel plezier, pas goed op je zelf en op elkaar,ik hoop van je te horen het lijkt me erg spannend allemaal,have fun
    goede reis en groetjes Koby

  • 18 Mei 2009 - 10:50

    Annemarie Olinga:

    hoi agnes
    veel plezier en succes daar in cuba en heelhuids weer thuiskomen hoor

  • 20 Mei 2009 - 14:28

    Gerrike:

    Schat,

    Jij zit nu heel erg ver weg... Wilde nog even tegen je zeggen dat ik het super tof vind voor je! Hoop ook echt dat het supergaaf gaat worden daar! Nou ik wacht op je spannende verhalen! ;-)

    Dikke kus,
    Gerrike

    Ps. voordat je wegging wilde je Michiel vast een sms sturen, maar die heb je heus naar mij toegestuurd. Dan weet je het even! ;-)

  • 22 Mei 2009 - 16:28

    Michiel:

    Lief, hoe is het daar?

    Ben heel erg benieuwd naar je verhalen, maar snap dat internet in Cuba niet een van de makkelijkste dingen is..! Ik zal dus nog even geduld moeten hebben..

    Met al die spaanse lessen die je nu daar hebt kun je me trouwens als je terug bent ook mooi wat spaans bijbrengen! ;)

    Geniet van alles (en van alle zon)! Weet zeker dat je dat nu al helemaal doet in Havana :)

    Ga ik nu weer verder met inpakken, toch meer werk dan ik had verwacht..

    Dikke kus!

  • 23 Mei 2009 - 10:46

    Sandra:

    Heel veel plezier en weer heelhuids thuis komen he...
    Dikke kus van ons alle 3

  • 27 Mei 2009 - 12:28

    Oma:

    ik heb eindelijk jou mailadres alles goed Hier is ook alles nog bij het oude,alleen niet zoveel zon dat we zijn vast niet zo bruin als je terug komt behalve je moederdat weet je wel he.Verders het aller beste jullie allemaal. en kom gezond weer terug

  • 03 Juni 2009 - 18:52

    Tammo En Sjantee:

    Hoiii!:D
    Wij zijn benieuwd naar je verhalen!!
    Kuss!

  • 04 Juni 2009 - 18:01

    Marga:

    Hey Agnes

    Ben benieuwd naar je verhalen, maar die zullen we vast later allemaal horen, of lezen op de site. Want het moet wel mogelijk zijn om te gaan internetten, want krijg ook van een ander de verhalen van Cuba op internet. Probeer maar
    Veel plezier en adios

    Marga

  • 08 Juni 2009 - 15:47

    Manuela:

    Enjoy life as much as you can!;) XXX

  • 16 Juni 2009 - 17:45

    Opa Oma Floor Prop.:

    hallo meisje hier alles oke opa heeft het boek al een poosje uit hoor oma vergeet het steeds om jou dat te vertellen , hij vondt het heel goed zo als het ook is,nu ga ik het lezen als ik in de bus zit is de reis niet zolang daaag X X X oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 47792

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: