New York, New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu New York, New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

New York, New York!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

28 September 2007 | Verenigde Staten, New York

Whoehoe!!
The Big Apple it is! :D
Het is hier ook weer helemaal geweldig!
Wat n stad, ge-wel-dig!
Zo veel te zien en zo veel te doen!
Heb veeeels te veel te vertellen, maar doe dat andere keer, wanneer ik tijd heb!
LA was ook he-le-maal geweldig! Was zo gezellig, heb een superleuke tijd gehad! :) Thanks to Steve!
Ook daarover genoeg te vertellen!
Ga nu heus The City weer verkennen!
Oja, wel 2 leuke nieuwtjes...!
Want wie kom ik in Hollywood tegen...? Will Smith! :D
En ja, ik sta met hem op de foto! :D
En wie kom ik hier tegen...? Balkenende! :D
En jep, ook met hem sta ik op de foto! :D
Allebei te toevallig en hoe leuk! :D
Ok, de rest volgt gauw!
Morgen zal ik helaas the States moeten verlaten... :'(
Maar wat een geweldige tijd was het!
Met ontelbaar veel verhalen, foto's en herinneringen!
Best summer ever! :D

Hopelijk in Nl ook alles goed!
Heb al heel wat leuke/goede/geweldige/nieuwtjes gehoord van familie en vrienden, zo fijn! :D

Ik kom snel weer...

See you zoen!

Liefs!

  • 28 September 2007 - 15:33

    Joanna:

    Lieve Agnes,

    Wat zul jij een gave zomer hebben gehad. Al die dingen die je hebt beleefd!!
    En? Wat was leuker? met ill Smith op de foto of met Balkie?? hahaha!

    Hoop snel weer wat van je te horen!!

    Liefs Joanna

  • 28 September 2007 - 17:13

    Marga:

    Lieve Agnes

    Wat maak jij wel niet allemaal mee daar aan de andere kant van de oceaan!
    Hoor al veel verhalen van je mams en we hopen straks weer veel van je te horen als je in Engeland bent.
    Een goede terugvlucht wensen we je alvast maar als je dit leest ben je alweer in Engeland, neem ik aan.
    veel liefs van ons allen en groetjes

    Liefs Marga

  • 01 Oktober 2007 - 08:22

    Linda:

    Hey Agnes

    Helemaal te gek wat je daar allemaal meemaakt. Toevallig zag ik gister net een film met Will Smith, haha.....maareh waar zijn die foto's dan, ben wel benieuwd!!

    Groetjes Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

The real Beijing!

15 Augustus 2008

Beijing calling..! En met goed nieuws! :)

12 Augustus 2008

Once in a lifetime...!

10 Augustus 2008

Leukleukleuk!

08 Augustus 2008

The Best of the Best!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 47792

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: