Een klein stukje NL in de Caribbean!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Een klein stukje NL in de Caribbean!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Een klein stukje NL in de Caribbean!!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

12 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal!
Hier weer eens een berichtje vanaf een, voor mij nieuw, wonderlijk plekje op aarde! En deze keer is het: Curacao! Een klein nederlands paradijsje in de Caribbean!
Het is hier echt TE relax!! Wat een sfeertje, bevalt me he-le-maal prima! :D
Gezellig bij Carine en haar vriend Robbert en hun huisgenoot Pieter!
Ben echt beland in het watersportwereldje, want ze doen allemaal aan zeilen, surfen en duiken!
Het is net of ik in de film Blue Crush ben beland, en dat vind ik helemaal niet erg! Heerlijk weer, mooie mensen, witte stranden en blauwe baaien!
Ben wezen zeilen, snorkelen, heb surfles genomen en nog wel een hele overwinning voor mij: ik ben wezen duiken! Wat een ervaring!
Ook het zeilen en surfen zijn nieuw voor me, maar vind het helemaal leuk!
Verder is het over het eiland toeren, 's avonds volleyballen, bbq-en, zwemmen, zonnen, relaxen aan de bar met uitzicht over zee, en heeeel veeeel chillen! :D
Nachtleven ook zeer super, begint lekker vroeg, dus ook op tijd weer thuis!
Elke dag wel ergens happy hour! En dan ook echt van 5 tot 6u, haha!
En, ik ga nog naar Bonaire!! 1 nachtje logeren bij een vriend van Robbert! :D
Dan ook de mensen hier en het lokale eten, alles is super!!
Ook gaan we nog de Boca's bekijken, de Christoffelberg beklimmen, en ga ik nog een boottrip maken naar Klein-Curacao!
Thuis hier bij Carine is ook echt te leuk, alles zo lekker simpel, that's the way life should be! Water koken met een fluitketel, douchen met koud water, eten onder de boom in het binnenplaatsje die volhangt met kerstballen en slippers van eerdere bewoners, en dan hun auto: in 1 woord geweldig! Het is een oude Lada uit '93, hij kan niet op slot, de ramen kunnen niet dicht, de bijrijders deur moet ik open maken via het raam, het is een echte surfbak! :D
Verder te veel om op te noemen! Het is gewoon een van die plekken waar ik zeker terug ga komen, en dan voor langer dan 3 weken!!!
Oja, Willemstad is ook echt leuk om in rond te struinen! De Pontjes brug en de Handelskade, Punda en Otrabanda, allemaal zo leuk! En serieus, elk huisje heeft hier een ander kleurtje, hoe leuk!
En heb dolfijnen gezien, veel leuke mensen ontmoet, iedereen is aardig! Het enige stressen hier, is om op tijd aan te komen voor Happy Hour, haha!
Mambo en Wet 'n Wild zijn de places to be! :D
Gister ook op stap geweest naar De Boot, is dus gewoon op een boot, vet cool, was heus wel gezellig!
Wanneer niet ook natuurlijk, ik vermaak me overal wel! :D
Nou, ik ga weer genieten! Zo lekker bbq-feestje!
Niet te hard werken allemaal he? ;)
Liefs uit Curacao!
ps: voor de kenners, ik zit in de wijk Salina, in Dominquito, just so you know! ;)


  • 14 April 2008 - 12:43

    Mathijs:

    Globetrotter!
    Veel plezier en we zien je wel weer eens een keer in grunn...

    Kus

  • 14 April 2008 - 13:04

    Sara:

    Agnes :D

    Leuk weer wat van je te horen! Dus je zit nu in Curacao, nice! Lees dat je t daar ook super naar je zin hebt, hoe kan t ook anders :D Wens je nog veel plezier en succes daar!

    Liefs Sara

  • 14 April 2008 - 16:39

    Suus:

    Geniet er nog maar ff van en wil alles weten als je terug bent ok
    heb nu minder stage dus meer tijd om af te spreken

    liefs suus

  • 14 April 2008 - 16:39

    Suus:

    Geniet er nog maar ff van en wil alles weten als je terug bent ok
    heb nu minder stage dus meer tijd om af te spreken

    liefs suus

  • 14 April 2008 - 17:40

    Opa Oma Moes:

    ja ja het kan niet op he, en maar feest-vieren. geniet nog maar even het is zo voorbij, zondag zien we een anderekleur meisje, hier in het hoge noorden maar het is hier ook goed hoor,verders alles oke hier.liefs van ons groetjes aan jou vrienden kus oma

  • 14 April 2008 - 19:48

    Mama:

    Hé kanjer,
    Geweldig dat het allemaal weer zo leuk is, tof van je dat je gedoken hebt, heb jij je onderwatercamera ook gebruikt?, ik wil wel alle foto's zien van waar je geweest bent en/of hebt gedaan hoor.;-)
    Nou geniet er nog maar van, en veel plezier op Bonaire.
    Doe de groeten aan Carine, en tot gauw,
    Dikke kus van je Mama

  • 15 April 2008 - 10:26

    Aniek:

    He Agnes,
    Wat leuk zeg Curacao, wat doe je daar?
    Vakantie vieren of ben je aan het werk daar?
    Sorry is een kort berichtje, maar moet zo werken.
    x Aniek

  • 15 April 2008 - 12:22

    Jante:

    Heej Agnes!
    Pff ben wel een btje jaloers! Echt lekker chill daar :)
    Veel plezier nog!
    Kusjes!

  • 18 April 2008 - 21:57

    Carine:

    Hee
    er zit een peer op je buik

  • 18 April 2008 - 21:59

    Carine:

    pieter en robbert moeten opschieten want wij missenhet Hapy Hour!!!!!!!!!!!!!!

  • 21 April 2008 - 11:21

    Tamarah:

    Schat, wat heb je het weer goed ;) lekker chillen op de antillen!!! Geniet enik zie je met koninginnedag/nacht?! Dikke kus

  • 23 April 2008 - 06:55

    Gerrike:

    Hey lieverd,

    Vet leuk om je verhaal te lezen, jij bent dus weer helemaal aan het genieten hoor ik wel weer! Goed bezig!!!!
    Wanneer kom je precies terug?

    Moeten binnenkort maar weer ff meeten met z'n allen!!
    Nou geniet er nog even van!

    Dikke kus,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

The real Beijing!

15 Augustus 2008

Beijing calling..! En met goed nieuws! :)

12 Augustus 2008

Once in a lifetime...!

10 Augustus 2008

Leukleukleuk!

08 Augustus 2008

The Best of the Best!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 47799

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: