I'm A Happy McMinded Globetrotter! :D - Reisverslag uit Beijing, China van Agnes Moes - WaarBenJij.nu I'm A Happy McMinded Globetrotter! :D - Reisverslag uit Beijing, China van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

I'm A Happy McMinded Globetrotter! :D

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

09 Juli 2008 | China, Beijing

Lieve allemaal,

Nog maar 4 weekjes ben ik verwijderd van een groots avontuur...! Ik ben zoooo benieuwd!
Dat ik dit mag meemaken, is echt geweldig! Wie had het ooit gedacht dat ik mijn passie voor reizen en mn favo baantje bij de McD na al die jaren eens kon combineren!
Ik ga gewoon naar Beijing, China! En dan ook nog eens naar de Olympische Spelen! Thanx to McDonald's! :D

Heb gewoon de eer om straks in augustus tijdens de Olympische Spelen te gaan werken in het Olympische Dorp!! Ik kan niet wachten!

Ik zal iedereen op de hoogte houden van mijn belevenissen op deze site!
Berichtjes zijn natuurlijk altijd welkom! Van 4 t/m 18 augustus ga ik een van mijn mooiste reizen beleven, lucky me…! So i’ll keep you updated! :D

Voor wie het nog niet wist, ik doe mee aan nog een wedstrijd voor de Olympic Champion Crew en ook daarbij zit ik in de finale!

De bedoeling was het maken van een filmpje van 20 seconden zonder daarin te praten en muziek of geluid mochten gebruiken! We mochten
alleen 5 woorden op een zo creatief mogelijke wijze presenteren… Blijkbaar sloeg de uiteindelijke
zin “I’m a Happy McMinded Globetrotter” aan, want ik zit dus in de finale! :D

Nu wilde ik jullie vragen om een gunst: alle filmpjes zijn namelijk online te bekijken en iedereen mag er op stemmen! Nu is het de bedoeling dat ik zoveel mogelijk stemmen verzamel en zo een kans maak op de hoofdprijs van $2500,-!
Als je me mee wilt helpen Nederland nog een overwinning te bezorgen, kijk dan snel op osom.mcdonalds.com
(dus zonder www!), bekijk het intro-filmpje, klik daarna op het filmpje van Agnes Sinnema en stem!! Stem
zo vaak als je wilt (het liefst elke dag ;)), voeg de website toe aan je favorieten, vraag ook eens of je familie en vrienden willen stemmen, stuur het mailtje door naar iedereen die je kent en plaats een oproep op je Hyves / MySpace / MSN / Facebook, enz...! :D
Spread the word! Hoe meer stemmen, hoe meer kans!

Jullie kunnen stemmen vanaf nu t/m 7 augustus, dan zullen de winnaars in Beijing bekend worden gemaakt!
Spannend!

Iedereen alvast bedankt en ik hoop op jullie medewerking!

Ik ga nu bezig met de laatste voorbereidingen en i'll talk to you in Beijing! ;)

Veel liefs Agnes, a Happy McMinded Globetrotter!

Ps: Er komt ook een column in dagblad Metro van onze belevenissen in Beijing…!!!! :D
Hou de Metro's van 4, 7, 11, 15 en 18 augustus in de gaten!
En trouwens ook het DvhN..! ;)

Jeetje, de ene nieuwe ervaring na de andere... Het is zo bijzonder allemaal!

xxx

  • 09 Juli 2008 - 13:51

    Stephanie:

    we zullen je zeker in de gaten houden via deze site!!!
    liefs

  • 09 Juli 2008 - 17:35

    Gerrit:

    Lieverd!!

    Heb je filmpje gezien!! Super!! :-) Ga zeker op je stemmen en of course je filmpje promoten! Zag trouwens dat korea ook met 2 filmpjes was vertegenwoordigd! ;-)
    Nou spreek je snel!

    Dikke kus

  • 10 Juli 2008 - 14:31

    Mathijs En Berthe:

    Hey Agnes!

    We moeten natuurlijk nog wel even afspreken voordat je die kant op gaat! Als je tenminste een gaatje kan vinden in je overvolle agenda...

    Kus,

    Mathijs en Berthe

  • 10 Juli 2008 - 20:09

    Anke:

    Hey Agnes,

    Heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllll vaak op je gestemd.

    Dikke kus Anke

  • 31 Juli 2008 - 18:26

    Anke:

    Hey Agnes,

    Nu gaat het bijna gebeuren omdat ik je niet meer zie.Wil ik je heel veel plezier en succes wensen.Hoop dat je de prijs ook nog krijgt.
    Groetjes en tot snel,
    dikke kus Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2008

The real Beijing!

15 Augustus 2008

Beijing calling..! En met goed nieuws! :)

12 Augustus 2008

Once in a lifetime...!

10 Augustus 2008

Leukleukleuk!

08 Augustus 2008

The Best of the Best!
Agnes

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 47792

Voorgaande reizen:

23 April 2011 - 07 November 2011

Voy a.. Peru!

10 Januari 2011 - 26 Januari 2011

Me gusta Peru!

12 April 2010 - 30 September 2010

Tijd voor een nieuw avontuur: voy a Barcelona!

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Cuba en Midden-Amerika!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: