Let the Games Begin! - Reisverslag uit Beijing, China van Agnes Moes - WaarBenJij.nu Let the Games Begin! - Reisverslag uit Beijing, China van Agnes Moes - WaarBenJij.nu

Let the Games Begin!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

03 Augustus 2008 | China, Beijing

Hoooooooi!

Nog even en het is zover...! Morgen is de grote dag! 20.55 stijgt het vliegtuig op richting Oosterse oorden, mijn eerste reis die kant op! :D
Er staat me zoooo veel te wachten, en ben echt ontzettend nieuwsgierig naar wat ik allemaal ga/mag mee maken!
Van zoiets unieks zal ik zeker weten heel veel gaan genieten!
En daarvan zal ik jullie proberen op de hoogte te houden de komende 2 weken!
Het werken in het Olympisch dorp, een Olympische wedstrijd bijwonen, nieuwe leuke mensen van over de hele wereld ontmoeten, en een stad bezichtigen waarin zoveel ontzettend mooie plekken zijn, waaronder de Chinese Muur...! Ik kan iig niet wachten!!!

Let the Games Beijing! ;)
L!efs,
Agnes

• 04 Augustus 2008 - 06:15

Ingrid Koster:

Hoi Agnes,

Zie je vanavond op Schiphol nog even maar wil je ook via deze weg heel veel plezier wensen, natuurlijk een beetje werken (zorg dat wij Hollanders trots op je kunnen zijn) maar toch ook nieuwe indrukken en mooie dingen zien. Tot straks groetjes Ingrid.

• 04 Augustus 2008 - 06:31

Carola:

Goede reis Agnes! :D
    Heel veel plezier daar, en als je terug bent gaan we wel dubbel daten en moet je je foto's en verhalen meenemen ;)
    Enjoy!!
    Liefs Harry en Carola

• 04 Augustus 2008 - 09:32

Mathijs En Berthe:

Succes en kom weer terug!

• 04 Augustus 2008 - 10:48

Linda:

Heel veel plezier en ga ervan genieten. Je komt vast weer met mooie verhalen en foto's terug. En natuurlijk volgen we je site.
    Groet'n uit 't zandt

• 04 Augustus 2008 - 19:50

Suzanne:

Hey Agnes,

Waarschijnlijk zit je al in het vliegtuig. Echt ontzettend leuk voor je dat je dit mag meemaken! Gun het je echt. Ga ervan genieten en laat ze maar ff zien wie de beste Maccer van de wereld is!

Liefs Suus

• 05 Augustus 2008 - 07:04

Michiel:

Lief,

Nog ongeveer 3,5 uur en je land in Beijing! Het is echt begonnen! Heel veel plezier met alle avonturen die je daar gaat beleven! Geniet ervan :-). Kus